keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

ERITTÄIN PITKÄSTÄ AIKAA

Olen erittäin pahoillani että en oo kirjotellut yhtään mitään! Tässä nyt on oman elämän kanssa tapahtunut vaikka ja mitä..Mutta, koska tykkään kirjotella niin ajattelin aloittaa taas, jos annatte vielä mahdollisuuden!:



Aloitetaan vaikka siitä että olin töissä about kolme viikkoa..Osan rahoista olen jo käyttänyt..Ostin esimerkiksi karvaisen kaverin, nimittäin kanin! Seuraavalla viikolla ostin myös toisen kanin! Nyt mulla on perhelisäyksenä siis Emma ja Zorro:)





Hankin myös maanantaina tatuoinnin, vihdoin!




Tällä hetkellä muutenkin, mulle kuuluu ihan hyvää!


Untitled

[Flowers] ♥ | via Tumblr
A bit about a beach...  summer




                                                                Bye! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti